8 Septembrie 2015 – O zi memorabil de/şi ruşinoasă în istoria DNA!

basescu_iohannis_junker_barroso_scheele_buttice_botos-ilie_kovesi-p_gates_ballmer_nastase_tariceanu_nica_vladescu_arto_horaran_timofte_maior_bulgaru_varticUn deceniu de “investigatii” ticluiri, manipulari si tergiversari pentru protejarea unor fraude evidente si favorizarea unor infractori deosebit de periculosi (Microsoft, RSC, Medist, Asesoft, Teamnet si multi altii).


Descarca Recomandarile OLAF (ro)
Download OLAF Recommendation (en)

“În temeiul Articolului 11 paragraful 6 al Regulamentului (UE, Euratom) Nr.883/2013, vă rugăm să informaţi OLAF asupra oricărei acţiuni sau decizii luate ca rezultat al acestei Recomandări, cât mai curând posibil, şi în orice caz nu mai târziu de 12 luni. Această informare va permite OLAF să monitorizeze rezultatul Recomandării sale.” OLAF Raport Final Case OF/2010/0068 – Recomandari 25 August 2014

Stimată Doamnă Procuror Şef DNA,

Dupa cum ati fost informata de catre OLAF in data de 25 August 2014, Raport Final si Recomandari Case OF/2010/0068 primite de DNA in data de 9 Septembrie 2014, ieri a expirat perioada maxima de 12 luni acordata DNA de catre OLAF, in vederea finalizarii investigatiilor penale pe care DNA le face in Dosarul 85/P/2011 astfel conexat cu mai multe alte dosare, unele deschise si inchise cu NUP, ulteriror infirmate, redeschise si conexate in fel si chip, incepind din anul 2004 pina in prezent la dosarul mentionat.

DNA a inceput investigatiile unor fapte ilegale evidente si exhaustiv probate (inca din data de 31 Ianuarie 2005), in data de 5 Septembrie 2005, la cererea Ministrului de Finante Sebastian Valdescu astfel formulata in atentia Procurorului General Ilie Botos, si trimisa in copie Primului Ministru Calin Popescu Tariceanu si Omnis pe data de 5 Septembrie 2005.

Ministrul de Fianante Sebastian Vladescu solicita in fapt o ancheta care sa dovedeasca ca acuzele, sustinute de probe juridice irefutabile, aduse de catre Omnis companiilor si persoanei sale, sunt in fapt acte de denigrare intentionata si de calmonie, atit la adresa sa cit si la adresa Primului Ministru si a proiectelor UE de mare succes astfel livrate de catre Microsoft in parteneriat cu Medist si RSC.

Acesta impreuna cu RSC au apelat la partenerii lor, Microsoft si Comisia UE pentru a le acorda tot suportul in vederea sustinerii unor infractiuni evidente si exhaustiv probate.

Acestia au primit intregul suport ilegal (prin incalcarea mai multor legi) al Microsoft, Comisia UE si OLAF, astfel incit DNA a reusit performanta de a transforma “la comanda politica” un grup de infractori periculosi, in gloriosi creatori de software si de aparatori ai valorilor si politicilor UE, si a securitatii si intereselor nationale, si de a transforma Omnis, creator de talie mondiala astfel recunoscut pe plan international, intr-un grup infractional care atenteaza la securitatea si interesele statului Roman si ale UE.

Concluziile Raportului Final OLAF se refera la “Faptele descrise în Secţiunea 2.2.2 a raportului ataşat constituie dovada că firma românească RSC a fost creată, utilizată şi controlată de managerii/proprietarii beneficiari ai MEDIST SA, pentru a acţiona ca o companie intermediară în vederea aplicării pentru acest grant, din partea şi în interesul MEDIST SA şi al managerilor/proprietarilor beneficiari ai acesteia (Sebastian Vladescu – Carmen Valdescu, si altii).

În acest context şi luând în considerare că, în conformitate cu criteriile de eligibilitate expuse în Secţiunea 2.1.1 (j) a cererii de proiecte publicată în Mai 2011, un aplicant pentru grant nu poate acţiona ca o “companie intermediară”, OLAF consideră că RSC nu era eligibilă pentru a primi acest grant.” si solicita recuperarea in totalitate a fondurilor nerabursabile astfel acordate RSC in data de 21 Noiembrie 2002.

Deasemenea OLAF mai constata : “Conform faptelor expuse în Sectiunea 2.2.3 a raportului ataşat, OLAF consideră că anumiţi manageri/acţionari ai RSC au acţionat dintr-o pozitie de conflict de interese, ceea ce contravine Articolului 4 din Anexa II a Contractului de Grant. În acest context, OLAF consideră că în baza Art.1 (2), Art.11 (3) si Art. 18 (2) din Anexa II a Contractului de Grant, costurile corespunzatoare (8 486 EUR) ar trebui să fie considerate neeligibile şi returnate către autoritatea contractantă.”

„În acest context, OLAF consideră că ar trebui luate următoarele măsuri: (i) recuperarea fondurilor UE în cauză (50 000 EUR); (ii) în baza existenţei unor dubii bine-întemeiate cu privire la originea aplicaţiilor software livrate în cadrul proiectului finanţat de UE (posibilă piraterie software în detrimentul OMNIS GROUP), transmiterea de informaţii privind rezultatele anchetei OLAF către autorităţile judiciare din România, astfel încât potenţialele activităţi penale să poată fi investigate şi urmărite în justiţie în mod corespunzător. “ OLAF Raport Final Case OF/2010/0068 25 August 2014.

Revenim cu urmatoarele intrebari :

Pot fi “potenţialele activităţi penale investigate şi urmărite în justiţie în mod corespunzător” in conditiile in care DNA continua sa refuze Omnis accesul la justitie si la posibilitatea de a isi putea apara drepturile in conditiile impuse de lege ?

A confirmat DNA prezumtia de piraterie (dovedita in 31 Ianuarie 2005) ?

Ce a comunicat DNA in maximum 12 luni (8 Septembrie 2015) OLAF referitor la solicitarile acesteia, in conditiile in care Raportul Final OLAF promoveaza mai multe neadevaruri si mai multa confuzie decit Case OF/2005/0417 ?

Au fost returnate fondurile nerambursabile fraudate de RSC- Medist ?

“În plus, în cazul în care urmărirea penală în curs din România confirmă prezumţia de piraterie care rezultă din faptele enumerate în secţiunea 2.2.1, recuperarea întregii sume a grantului acordat RSC (50 000 EUR) se propune pe baza informaţiilor furnizate care nu ar reflecta realitatea şi ar constitui declaraţii false din partea beneficiarului.

Ca o consecinţă a faptelor menţionate în secţiunea 2.2.2, se propune recuperarea întregii sume a grantului acordat RSC (50 000 EUR).”

Al Dumneavoastra cu sinceritate,

Dragos Riscanu

PS. Vom prezenta in editiile viitoare raportul final si alte documentele in vederea sustinerii judiciar-juridice a celor mai sus relatate