MITĂ LA 60 MILIARDE EURO ŞI NU NUMAI
AIRBUS ARE IN PREZENT COMENZI PENTRU AVIOANE IN VALOARE DE O MIE DE MILIARDE DE EURO DIN CARE 6% , RESPECTIV 60 DE MILIARDE EURO, SUNT SUBVENTIONATI SI/SAU GARANTATI INCLUSIV DE ANGLIA UNUL DINTRE PARTENERII AIRBUS.
Platile au fost suspendate cel putin pina la sfirsitul anului, cind ancheta inceputa in Iulie de SFO si facuta public in August de Airbus, va fi finalizata.
In Romania ancheta Microsoft – Fujitsu Siemens – EADS a inceput in fapt in 2004 si continua in prezent fara nici o speranta ca va fi finalizata vreodata.
ECOSISTEMUL MICROSOFT VÎNTU ŢINUT ÎN VIAŢĂ DE DNA-SRI
Spre deosebire de SFO, care a investighat BAE si in prezent Airbus, DNA refuza sa investigheze ECOSISTEMUL MICROSOFT VINTU VLADESCU GHITA GATES si multi altii.
Coldea –Kovesi continua sa protejeze ECOSISTEMUL MICROSOFT VINTU (etc.) in pofida tuturor probelor si infractiunilor evidente comise de catre acestia, intr-o demonsttratie de forta si incalcare flagranta a Constitiutiei, Legii, Drepturilor Fundamentale, dusa pina la limita celui mai extrem ridicol.
LUPUL ÎŞI SCHIMBĂ PĂRUL DAR NĂRAVUL BA (OLD HABITS DIE HARD)
Airbus este compania, creata in urma desfiintarii EADS, in prezent investigata de Parchetul din Munchen, pentru frauda, mita, si coruptie la cel mai inalt nivel in Romania si Arabia Saudita referitor la securizarea frontierelor.
Tom Enders era seful german al EADS in 2005 cind proiectul corupt a fost livrat Romaniei in timpul Guvernarii Tariceanu, Blaga, Vladescu, etc.
Tom Enders declara ca Airbus, o companie care se lauda ca are comenzi de peste o mie de miliarde de EUR, si ca a depasit Boeing la vinzari in domeniul civil, colaboreaza cu autoritatile din Anglia in cadrul anchetei despre care nu doreste sa faca mai multe comentarii.
Deci Airbus practica aceleasi metode de coruptie la cel mai inalt nivel pentru a isi invinge competitia, dupa modelul Microsoft – Fujitsu Siemens – EADS, deci “business as usual”
Mai mult Tom Enders chiar afirma ca in fapt Airbus a identificat neregularitati in contextul unor anchete interne referitor la modul in care erau acordate creditele de achizitii in favoarea unor clienti guvernamentali din Asia si alte regiuni.
Probabil ca minte, avind in vedere ca ancheta este condusa de SFO, si nu de institutiile competente din Franta unde Airbus isi are sediul central la Toulouse.
BAE – EADS – SFO (SERIOUS FRAUD OFFICE)
BAE a fost anchetata de SFO si gasita vinovata pentru frauda, mita si coruptie in Romania cu ocazia achizitionarii celebrelor fregate.
Tom Enders a incercat sa uneasca BAE cu EADS pentru a crea cel mai puternic grup industrial in domeniul militar din lume, dar nu a reusit, si datorita scandalului de coruptie in care Romania este implicata si in prezent, astfel incit EADS a fost reorganizat aparind astfel in 2014 Grupul Airbus.
Persoanele care au luat mita de la BAE in Romania nu au fost numite de SFO, ele detinind pozitii inalte in servicii si guvern, la fel cum nici toate persoanele care au luat mita de la Microsoft Fujitsu Siemens EADS nu sunt in prezent numite din aceleasi motive.
In cazul BAE, investigatiile au fost facute dupa ce FBI – DoJ – FCPA, au solicitat SFO sa investigheze coruptie si mita in Romania si Tanzania.
https://www.theguardian.com/business/2016/aug/07/uk-office-launches-inquiry-into-airbus-deals
http://www.bbc.com/news/business-37005459
MICROSOFT NU SE LASĂ
Odata cu evolutia legislatiei care sustine lupta impotriva coruptiei, marile corporatii au obligatia sa investigheze intern daca sunt comise acte de coruptie, pentru promovarea intereselor economice ale acestora, respectiv competitie ilegala prin mita.
Corporatiile SUA si cele din UK, cu citeva exceptii, sunt foarte atente referitor la cistigarea de contracte si piete prin mita si coruptie, fata de corporatiile germane si din alte tari care considera la fel ca si Bill Gates ca a da mita in tari subdezvoltate cum este Romania, China, Rusia si altele, este echivalentul de a plati o mica taxa in plus.
Spre deosebire de corporatii cum sunt BAE, Siemens si acum Airbus, Microsoft a refuzat si continua cu obstinatie sa recunoasca faptul ca intreaga companie a fost construita si operata prin frauda, piraterie, mita, coruptie si crima organizata.